Колеги, вчера най-накрая закарах да ми сменят срещите, че аз нямам инструменти. Едната малка я скъсали, после намерили уж нова, как да е. Днес отивам да вземам колата, айде майната им на 40-те лева за услугата, обаче резултат не видях абсолютно никакъв. Имах едно придърпване и леко шарене на оборотите, което мислех че е от свещите, но си е налице отново. Нулев ефект. Значи, изкушавам се, така и така съм набил пари вече, да я закарам другаде, да я отворим и да видим дали не са ми върнали старите свещи след като си тръгнах снощи, защото и това очаквам от квартални сервизи вече. От какво може да е това с оборотите? Кабели? Докато беше по-студено, като я палех й трябваха няколко минути да загрее, за да може да се кара, иначе при подаване на газ глъхнеше и си звучеше все едно е на три цилиндъра. Мислех си че е някоя свещ. Сега откакто се стопли това го няма, но пък другото си остава :-/
Известие
Collapse
No announcement yet.
Абе смених свещите, ама...
Collapse
X
-
Закарай колата на диагностика в някой от клубните сервизи. Иначе ако искаш да сменяш наред - купи нови кабели, бобини, дебитомер, ламбда и тн. Като смениш всичко ще се оправи.Компромис между науката и религията: Човек е произлязъл от маймуната, която Бог е създал по свой образ и подобие.
Alfa Romeo 146 ti (само с чип и филтър)
Fiat Brava JTD
-
Колега, без диагностика е мятане на боб...
Ползваш ли почистващи добавки за горивото, ползвал ли си и чистил ли си дюзи ? Катализатор имаш ли ? Коя година е колата и има ли горивен филтър.
Направи си експеримент да покараш с изключен дебитомер и съще едно ресетче от акумолатора
Comment
Comment