Известие

Collapse
No announcement yet.

Абе смених свещите, ама...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Абе смених свещите, ама...

    Колеги, вчера най-накрая закарах да ми сменят срещите, че аз нямам инструменти. Едната малка я скъсали, после намерили уж нова, как да е. Днес отивам да вземам колата, айде майната им на 40-те лева за услугата, обаче резултат не видях абсолютно никакъв. Имах едно придърпване и леко шарене на оборотите, което мислех че е от свещите, но си е налице отново. Нулев ефект. Значи, изкушавам се, така и така съм набил пари вече, да я закарам другаде, да я отворим и да видим дали не са ми върнали старите свещи след като си тръгнах снощи, защото и това очаквам от квартални сервизи вече. От какво може да е това с оборотите? Кабели? Докато беше по-студено, като я палех й трябваха няколко минути да загрее, за да може да се кара, иначе при подаване на газ глъхнеше и си звучеше все едно е на три цилиндъра. Мислех си че е някоя свещ. Сега откакто се стопли това го няма, но пък другото си остава :-/
    Събирам помощи за 911 GT2

  • #2
    Закарай колата на диагностика в някой от клубните сервизи. Иначе ако искаш да сменяш наред - купи нови кабели, бобини, дебитомер, ламбда и тн. Като смениш всичко ще се оправи.
    Компромис между науката и религията: Човек е произлязъл от маймуната, която Бог е създал по свой образ и подобие.

    Alfa Romeo 146 ti (само с чип и филтър )
    Fiat Brava JTD

    Comment


    • #3
      ... забравих да спомена и забавния разход от 18+, който имам от известно време...
      Събирам помощи за 911 GT2

      Comment


      • #4
        Колега, без диагностика е мятане на боб...
        Ползваш ли почистващи добавки за горивото, ползвал ли си и чистил ли си дюзи ? Катализатор имаш ли ? Коя година е колата и има ли горивен филтър.
        Направи си експеримент да покараш с изключен дебитомер и съще едно ресетче от акумолатора

        Comment

        Working...
        X